Ημερομηνία: 30/1/2008 1:30:00 μμ Περιοχή: Μόσχα Ρωσία Από: ΑΠΕ-ΜΠΕ Γαλλ. Πρακτ.
Μεγέθυνση -
Σμίκρυνση
Οι αναδυόμενες αγορές αυτοκινήτου, όπως η ρωσική και η κινεζική, επέτρεψαν στη
γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault SA και την ιαπωνική θυγατρική της, Nissan
Motor να αυξήσουν κατά 4,2%, πέρυσι, τις πωλήσεις αυτοκινήτων τους παγκοσμίως.
Οι συνδυασμένες πωλήσεις των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών ανήλθαν, το 2008, σε
6,16 εκατομμύρια οχήματα, με τις πωλήσεις αυτοκινήτων της Renault να σημειώνουν
αύξηση κατά 2,1% και τις πωλήσεις της Nissan κατά 5,7%.
Η αύξηση των πωλήσεων στις αγορές εξωτερικού αντιστάθμισαν τη μείωση των
πωλήσεων τους στις εγχώριες αγορές τους. Ενώ οι πωλήσεις τους μειώθηκαν κατά
4,6% στη Δυτική Ευρώπη και κατά 6% στην Ιαπωνία, εκτινάχθηκαν κατά 50% στη
Ρωσία, αυξήθηκαν κατά 26% στην Κίνα και κατά 16% στη Μέση Ανατολή και Αφρική.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της Renault Κάρλος Γκοσν διευκρίνισε, σήμερα, ότι η
γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ουδέποτε είχε την πρόθεση να αποκτήσει τον έλεγχο
του ρωσικού ομίλου Avtovaz, στο μετοχικό κεφάλαιο του οποίου έχει συμφωνήσει να
συμμετάσχει σε ποσοστό 25%, όπως ανακοίνωσε στις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη.
"Πρόκειται για μία εταιρική σχέση", τόνισε ο Γκοσν, προσθέτοντας ότι
"πρωταρχικός στόχος" αυτής της σχέσης είναι η προώθηση του Lada.
ΒΤΕ
|