Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
Σας ζητούμε συγνώμη για τυχόν τεχνικά προβλήματα. Ελπίζουμε να λυθούν σύντομα.
4/7/2020
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 5706
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Η Αγία Τράπεζα. Του Παύλου Μεθενίτη
Υφεση και πολλαπλασιαστές: Πάλι η ίδια ιστορία!.Tου καθηγητή Ιωάννη Μαραγκού*
Ο ρόλος των εισερχόμενων άμεσων ξένων επενδύσεων στην ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕE.Των Γιάννη Μαραγκού, Ειρήνης Τριάρχη, Θέμη Ανθρακίδη και Αγγελικής Νεστορούδη
Τεχνητή νοημοσύνη και παγκόσμια ισχύς - Το πλεονέκτημα της Κίνας
Guy Standing: Ο εμπνευστής του Βασικού Εισοδήματος, για το τέλος της παγκοσμιοποίησης
Οι ψηφιακές τεχνολογίες στην εποχή των (κορωνα)ιών: Ένας ιός μπορεί να αλλάξει αυτά που ξέραμε…Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Πόρισμα του ΕΟΠΥΥ «καίει» τον σύζυγο της Ράικου 
Βουλευτής Έβρου της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Κελέτσης 
«Καμία καραντίνα δεν μπορεί να σκοτώσει το τραγούδι» , Σταμάτης Κραουνάκης, 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Ο δήμος Χερσονήσου κάνει προσλήψεις με βάση τα κοινωνικά φρονήματα;
Θα ξοδέψει 48,3 εκ. για την αγορά λογισμικού αν και υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν!!!!!
Άγρια κόντρα Γεωργιάδη-Παππά 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

�������� 
 

Ημερομηνία: 23/8/2019 12:39:05 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Το νέο εργαλείο μάρκετινγκ στα χέρια των επιχειρήσεων και οι δυνατότητες. Τι πληροφορίες δίνει η μέτρηση προσώπων και η ανάλυση του... βλέμματος του δυνητικού πελάτη.

Χωρίς καμμιά αμφιβολία, το μάρκετινγκ έχει μπεί για καλά σε μια νέα εποχή και γι΄αυτό πολλοί ψάχνονται.

Στο πλαίσιο αυτό,συλλογή δεδομένων για την παρατήρηση και πρόβλεψη της καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελεί ένα εργαλείο το οποίο και χρησιμοποιείται εδώ και πολύ καιρό.

Μέχρι τώρα όμως περιοριζόταν μόνο στα ψηφιακά μέσα με αποτέλεσμα να αγνοούνται χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στα φυσικά καταστήματα.

Πλέον, η τάση αυτή τείνει να αλλάξει καθώς ο καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος και απαιτεί από την επιχείρηση άνεση, συνεργασία, συνέπεια αλλά και ευελιξία προσαρμογής στις δικές του ξεχωριστές ανάγκες. Οι καταστηματάρχες χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της έρευνας και συλλογής δεδομένων, μπορούν να γνωρίζουν αν η στρατηγική marketing που ακολουθούν είναι η σωστή και αν η είσοδος ενός πελάτη στο κατάστημά τους, οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα, την πώληση.

Τι είναι όμως το Retail Analytics και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρακτικά; Μέσω της μεθόδου αυτής μπορούμε να συγκρίνουμε την καθημερινή προσέλευση επισκεπτών στο κατάστημα με τα ποσοστά των πωλήσεων μας, έχοντας έτσι μια συγκεκριμένη εικόνα της επιτυχίας ή της αποτυχίας μας. Με τον τρόπο αυτό οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τόσο τα προϊόντα τους όσο και τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τον πελάτη και έχουν μια καλύτερη εικόνα του κοινού τους.

Οι πιο συνηθισμένοι τύποι Retail Analytics είναι:

- Η μέτρηση προσώπων: Παρέχει πληροφορίες σχετικό με τον αριθμό των επισκεπτών σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Σε συνδυασμό με στοιχεία από τις πωλήσεις, ο καταστηματάρχης γνωρίζει πόσες από αυτές τις επισκέψεις μετατράπηκαν οι αγορές.

- HotZoneandDwellTime: Μας παρέχει πληροφορίες σχετικά με ποιο μέρος του καταστήματος επισκέπτονται οι πελάτες και πόσο μένουν σε αυτό. Βοηθάει στην καλύτερη διαμόρφωση του χώρου και στη σωστότερη τοποθέτηση των προϊόντων.

- Καταναλωτική συμπεριφορά: Είναι η έρευνα που σχετίζεται με την αντίδραση των καταναλωτών στα προϊόντα και στις διαφημίσεις. Οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αγορά ενός προϊόντος.

- Ανάλυση βλέμματος: Με τη μέθοδο αυτή και παρατηρώντας τον τρόπο που κοιτάει ένα άτομο, μέσω για παράδειγμα μιας ψηφιακής οθόνης Point-of-Salescreen, έχουμε τη δυνατότητα να καταγράψουμε που ακριβώς στρέφεται η προσοχή ενός ατόμου. Έτσι μπορούμε να τοποθετήσουμε το προϊόντα μας σε καλύτερη θέση

- Δημογραφικά στοιχεία: Η χρήση δημογραφικών στοιχείων των καταναλωτών βοηθούν στην καλύτερη στόχευση τόσο των στρατηγικών πώλησης όσο και των διαφημιστικών εκστρατειών που διενεργούμε.

www.euro2day.gr

  Σχολιασμός Θέματος «Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

 
 

Για ποιες επιχειρήσεις μηδενίζει η προκαταβολή φόρου

 3/7/2020 
 

Ταμείο Ανάκαμψης: Έτσι θα πάρει η Ελλάδα τα 32 δισ.

 2/7/2020 
 

Χάθηκαν 400 εκατομμύρια θέσεις εργασίας

 1/7/2020 
 

Τον Αύγουστο ο τρίτος κύκλος της επιστρεπτέας προκαταβολής

 1/7/2020 
 

Πώς θα εφαρμοστεί η μείωση της προκαταβολής φόρου

 29/6/2020 
 

Κατέρρευσαν τα έσοδα από ΦΠΑ και ειδικούς φόρους

 25/6/2020 
 

Δίμηνη παράταση στην επιδότηση τόκων των επιχειρηματικών δανείων

 24/6/2020 
 

Νέα επιτροπή και «βαθμολόγιο» φέρνει ελέγχους-εξπρές από το ΣΔΟΕ

 24/6/2020 
 

Μείωση προκαταβολής φόρου έως 50%

 22/6/2020 
 

Τα φορο-κίνητρα στις επιχειρήσεις για την ηλεκτρονική τιμολόγηση

 22/6/2020 
 

Ποιοι θα διεκδικήσουν το 1,4 δισ. της νέας «επιστρεπτέας προκαταβολής»

 15/6/2020 
 

Επιστρεπτέα προκαταβολή: Τη Δευτέρα ο δεύτερος κύκλος

 10/6/2020 
 

ΑΑΔΕ: Ποιοι θα ελεγχθούν κατά προτεραιότητα το 2020

 9/6/2020 
 

«Προ των πυλών» δάνεια έως 25.000 ευρώ χωρίς υποθήκη – Ποιοι θα μπορέσουν να επωφεληθούν

 9/6/2020 
 

Τι λέει η Bank of America για Ευρωζώνη και δραχμή

 5/6/2020 
 

Προς παράταση οι φορολογικές δηλώσεις – Σε περισσότερες δόσεις ΕΝΦΙΑ και φόρος εισοδήματος

 4/6/2020 
 

Σκάνδαλο Novartis: Λοβέρδος, Πατούλης, Στουρνάρας στο μικροσκόπιο του FBI από το 2017

 3/6/2020 
 

Συνοπτικοί οι φορολογικοί έλεγχοι

 1/6/2020 
 

Προς παράταση η υποβολή φορολογικών δηλώσεων

 1/6/2020 
 

«Έρχεται» η επιστρεπτέα προκαταβολή Νο2

 1/6/2020 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΕΠΙΧ ΙΙ ; Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη
Διαμαρτυρία του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Νομού Θεσσαλονίκης
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Του Νικoλάου Κλωθάκη Οικονομολόγος MSc
Προσβάλλουν τον επιχειρηματικό κόσμος οι καθυστερήσεις στην χρηματοδότηση των επιχειρήσεων. Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη Μέλος της ΚΔ. Του ΟΕΕ εκ/που της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας  
Παράταση προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2019 
Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Νομού Θεσσαλονίκης 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Συν-εργασία: Μείωση του ωραρίου για περικοπή του μισθού - Τα τρία σενάρια
Ε. 2099 /25-06-2019 Φορολογική μεταχείριση της εξωκεφαλαιακής εισφοράς εταίρων ΙΚΕ
Στοιχεία υποβολών Ε1 τρέχοντος έτους(1 σχόλιο/α)
Αναστολή τέλους επιτηδεύματος έτους 2019 για τους αγρότες
Τι προβλέπει η εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας για τους εποχικά εργαζόμενους
Πακέτο χρηματοδότησης επενδύσεων για τη Δυτική Μακεδονία 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ – ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Tης Αιμιλιας Κατρινακης & του Μιχαηλ Πιερη
"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Περα απο τη μηχανιστικη αντιληψη στην οικονομικη θεωρια

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα