Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
Σας ζητούμε συγνώμη για τυχόν τεχνικά προβλήματα. Ελπίζουμε να λυθούν σύντομα.
19/4/2021
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 6999
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Οι προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης Επιπτώσεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα του Παναγιώτη Ρουμελιώτη
Η Πειραιώς, οι τράπεζες και το κόστος της διάσωσής τους
Άρθρο Μισέλ, Γκεμπρεγεσούς και 25 Ευρωπαίων ηγετών για την πανδημία
Τι λέει η ΕΕ για την βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.Του Χιόνη Διονύση
Γιάνης Βαρουφάκης: «Μόνη λύση στην κρίση από την πανδημία τα ευρωομόλογα»
6G: Ψυχρός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας για το μέλλον του Διαδικτύου

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

O Πρωθυπουργός της Μογγολίας παραιτήθηκε επειδή δεν.... 
Χιόνη Διονύση: τα χρέη δεν διαγράφονται ποτέ! 
Γεώργιος Σουρής .Έλληνας σατιρικός ποιητής 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Βουλευτής του ΚΙΝΑΛ αποθεώνει τον Βορίδη – Τον αποκάλεσε «πολιτικό κλάσης»
ESM: Βιώσιμο το Ελληνικό χρέος, η χώρα δεν αντιμετωπίζει νέα κρίση
Απίστευτες ύβρεις Βενιζέλου κατά των Ελλήνων! 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Σύστημα «112» : Πώς και πότε θα λαμβάνονται τα μηνύματα ειδοποίησης

�������� 
 

Ημερομηνία: 20/12/2019 1:56:17 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Από την 1η Ιανουαρίου θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ο Ευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης «112» όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

 

Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τον υπουργό Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη αλλά και τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά για τις ενέργειες που έχουν γίνει.

Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι τηρήθηκαν τα χρονοδιαγράμματα και από την 1η Ιανουαρίου 2020 θα ξεκινήσει η λειτουργία του συστήματος. Πρόσθεσε επίσης ότι σύντομα θα ξεκινήσει και η σχετική καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τις επιχειρησιακές δυνατότητες του αριθμού.

 

Έτσι, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η υπηρεσία ενημέρωσης για έκτακτες ανάγκες, το γνωστό πλέον 112.

κατά την επίσκεψή του στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος στο Χαλάνδρι όπου ενημερώθηκε για τις ενέργειες που έχουν γίνει από τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερακάκη, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη αλλά και τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά.

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας έδωσε στη δημοσιότητα 10 ερωτήσεις και απαντήσεις για το πώς θα λειτουργεί το 112:

-Τι είναι το 112;
Το 112 αποτελεί μια ολοκληρωμένη υπηρεσία επικοινωνιών εκτάκτου ανάγκης, η οποία περιλαμβάνει εισερχόμενο και εξερχόμενο σκέλος. Ως προς το εισερχόμενο σκέλος, ο πολίτης μπορεί να καλέσει δωρεάν το 112 σε κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οπουδήποτε στην Ελλάδα και στην ΕΕ. Ως προς το εξερχόμενο σκέλος, ο πολίτης μπορεί να λάβει προειδοποίηση σε περιπτώσεις φυσικών, τεχνολογικών και άλλων καταστροφών με την αποστολή μηνυμάτων μέσω διαφόρων τεχνολογιών και καναλιών επικοινωνίας.

-Πώς μπορεί κάποιος να καλέσει το 112 και ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του;
Ο πολίτης μπορεί να καλέσει το 112 όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Η κλήση προς το 112 είναι χωρίς χρέωση και μπορεί να γίνει από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο (ακόμη και χωρίς κάρτα SIM), καθώς και από δημόσιους τηλεφωνικούς θαλάμους χωρίς τηλεκάρτα.

 

-Σε τι είδους περιστατικά μπορεί κάποιος να καλέσει το 112;
Σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη, η οποία θέτει σε κίνδυνο την περιουσία και την ζωή των πολιτών, καθώς και το φυσικό περιβάλλον. Ο πολίτης μπορεί να καλέσει από οποιαδήποτε τοποθεσία, καθώς η υπηρεσία λειτουργεί εντός της εμβέλειας οποιουδήποτε δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Αν η περιοχή του συμβάντος δεν καλύπτεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας του καλούντος, η κλήση προς το 112 πραγματοποιείται μέσω άλλων δικτύων κινητής τηλεφωνίας που καλύπτουν τη συγκεκριμένη περιοχή. Ο εντοπισμός της θέσης του καλούντος γίνεται αυτόματα για όλες τις κλήσεις, αμέσως μόλις απαντήσει ο ειδικά εκπαιδευμένος χειριστής. Η θέση του καλούντος απεικονίζεται άμεσα σε ηλεκτρονικό χάρτη στην οθόνη του χειριστή, ο οποίος συλλέγει βασικές πληροφορίες και συμπληρώνει ηλεκτρονική καρτέλα συμβάντος, η οποία προωθείται σε πραγματικό χρόνο στον αρμόδιο ή τους συναρμόδιους φορείς αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών, ήτοι την Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα, το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας και το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή.

-Μπορούν ξένοι πολίτες που επισκέπτονται την χώρα μας να καλέσουν το 112, καθώς και το αντίστοιχο Έλληνες πολίτες που ταξιδεύουν στην ΕΕ;
Βεβαίως, καθώς το 112 αποτελεί τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης. Επομένως, και στις δύο περιπτώσεις είναι εφικτό, και να σημειώσουμε ότι στις τηλεφωνικές κλήσεις προς το 112 στην Ελλάδα, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας και στα αγγλικά και τα γαλλικά.

-Σε ποιες περιπτώσεις ο πολίτης λαμβάνει μηνύματα από το 112;
Το Σύστημα Συναγερμού Πολιτών είναι ένα σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης πολιτών σε περιπτώσεις φυσικών, τεχνολογικών και άλλων καταστροφών μέσω της αποστολής μηνυμάτων σε καθορισμένες γεωγραφικές περιοχές. Τα μηνύματα αυτά είναι τόσο στα ελληνικά όσο και τα αγγλικά, και προσαρμόζονται κατά περίπτωση ανάλογα με το είδος του συμβάντος και τις απαιτούμενες ενέργειες. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με επαπειλούμενο ή εν εξελίξει καταστροφικό συμβάν ή επικίνδυνη κατάσταση που συνιστά άμεση απειλή για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλεια των πολιτών, και παρέχουν οδηγίες για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από πολίτες που επηρεάζονται ή μπορεί δυνητικά να επηρεαστούν από μια τέτοια κατάσταση. Πρέπει να γίνει απολύτως σαφές ότι η ειδοποίηση μέσω του 112 δεν αντικαθιστά, αλλά συμπληρώνει και λειτουργεί σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες μεθόδους και τεχνικές προειδοποίησης. Στο πλαίσιο αυτό, οι πολίτες δεν πρέπει να περιμένουν με το παραμικρό, μήνυμα στα κινητά τους από το 112. Αλλά να ξέρουν πως αν τυχόν αυτό το μήνυμα ληφθεί, θα υπάρχει λόγος, εξαιρετικά σημαντικός, που αφορά σε άμεσο κίνδυνο της ζωής τους, και θα πρέπει να ακολουθήσουν πιστά τις οδηγίες.

 

-Ποιο είναι το κριτήριο επιλογής της αποστολής των μηνυμάτων από το 112 σε σχέση με διαφορετικούς τρόπους ειδοποίησης;
Να φέρουμε ένα παράδειγμα. Το 112 δεν καταργεί το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδεται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Η επιλογή της μεθόδου και της τεχνολογίας ειδοποίησης εξαρτάται από το χρόνο, τη θέση και το είδος του συμβάντος. Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι η προειδοποίηση μέσω των τεχνολογικών συστημάτων του 112 δεν είναι αποτελεσματική μεταξύ 22:00 και 06:00. Αντιθέτως, τις νυχτερινές ώρες είναι συγκριτικά πολύ πιο αποτελεσματική η «κλασσική» τακτική προειδοποίησης με την επέμβαση ομάδων πρώτης απόκρισης (Ελληνική Αστυνομία, Πυροσβεστικό Σώμα). Επιπλέον, η συχνή αποστολή μηνυμάτων μέσω του 112 για συμβάντα ήσσονος βαρύτητας μπορεί να οδηγήσει στη μείωση του βαθμού απόκρισης των πολιτών στις οδηγίες των μηνυμάτων. Συνεπώς, χρήση του 112 θα γίνεται αποκλειστικά σε περιπτώσεις εξαιρετικού και άμεσου κινδύνου, εφόσον αυτή είναι η ενδεδειγμένη λύση, και στο βαθμό που συνάδει με τα επιχειρησιακά και τακτικά σχέδια απόκρισης. Για παράδειγμα, ενώ ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς εκδίδεται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας καθημερινά από 1η Ιουνίου έως 31 Οκτωβρίου, μόνο στις περιπτώσεις όπου ο κίνδυνος πυρκαγιάς εκτιμάται ακραίος (Κατηγορία Κινδύνου 5 – Κατάσταση Συναγερμού) θα αποστέλλεται μήνυμα.

-Με ποια μορφή ο πολίτης λαμβάνει ειδοποιήσεις από το 112;
Τα μηνύματα μπορούν να είναι φωνητικά ή γραπτά και αποστέλλονται μέσω διαφόρων τεχνολογιών και καναλιών επικοινωνίας.

Μηνύματα Εκπομπής Κυψέλης (Cell Broadcast – CB). Αν ο πολίτης διαθέτει έξυπνο κινητό λαμβάνει γραπτό προειδοποιητικό μήνυμα, που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και συνοδεύεται από χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού (διαφορετικού από κάθε άλλο ήχο ειδοποίησης της συσκευής). Η αποστολή μηνυμάτων CB γίνεται δωρεάν και υποστηρίζεται δυνητικά από την πλειοψηφία των έξυπνων κινητών τηλεφώνων που έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα.

Μηνύματα υπηρεσίας σύντομων μηνυμάτων (Short Message Service – SMS). Αν ο πολίτης δεν διαθέτει έξυπνο κινητό λαμβάνει γραπτό μήνυμα. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το «112».

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Ο πολίτης λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο μπορεί να διαβάσει σε κινητό τηλέφωνο, tablet, σταθερό ή φορητό υπολογιστή. Ως αποστολέας του μηνύματος εμφανίζεται το «112».

Φωνητικοί συναγερμοί. Ο πολίτης δέχεται τηλεφωνική κλήση στο κινητό ή σταθερό του τηλέφωνο. Ως καλών εμφανίζεται το «112». Μόλις ο πολίτης απαντήσει την κλήση, ακούει φωνητικό μήνυμα, ηχογραφημένο ή μεταφρασμένο από γραπτό κείμενο (text-to-speech).

-Απαιτούνται συγκεκριμένες ενέργειες από τον πολίτη, προκειμένου να μπορεί να λαμβάνει τέτοιου είδους ειδοποιήσεις;
Για τους πολίτες που διαθέτουν έξυπνα κινητά και θα μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα Εκπομπής Κυψέλης (Cell Broadcast – CB), χρειάζεται το κατάλληλο ενημερωμένο λογισμικό (firmware) από τον κατασκευαστή και παράλληλα ορισμένες ρυθμίσεις στα τερματικά τους, οι οποίες μπορεί να διαφέρουν ανά τερματικό. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την αποστολή μηνυμάτων σε όλες τις συσκευές σε μια περιοχή και όχι σε έναν κατάλογο τηλεφωνικών αριθμών. Συνεπώς, δεν χρειάζεται εγγραφή, και η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλους τους κατοίκους, εργαζόμενους και επισκέπτες μιας περιοχής.

 

Για τους πολίτες που δεν διαθέτουν έξυπνα κινητά και θα μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα υπηρεσίας σύντομων μηνυμάτων (Short Message Service – SMS), όπως επίσης και για τους πολίτες που επιθυμούν να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή φωνητικούς συναγερμούς, προϋπόθεση είναι η προηγούμενη εγγραφή τους σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας. Κατά την εγγραφή του, ο πολίτης δηλώνει τον αριθμό του, τη διεύθυνση του email του, ανάλογα με τον τύπο του μηνύματος που επιθυμεί να λαμβάνει, καθώς και τη διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας του. Η στόχευση του μηνύματος γίνεται με βάση τη διεύθυνση που έχει δηλώσει και θα ειδοποιείται όταν η διεύθυνση αυτή βρεθεί εντός της καθορισμένης γεωγραφικής περιοχής που επιλέγεται ανάλογα με τον κίνδυνο.

-Πώς μπορεί ο πολίτης να εγγραφεί στη βάση δεδομένων της ΓΓΠΠ;
Η εγγραφή θα μπορεί να γίνεται με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας ή με κλήση στο 112.

-Σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, όπως για παράδειγμα σε σεισμούς, όπου συχνά παρατηρείται υπερφόρτωση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων, ο πολίτης θα μπορεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις από το 112;
Κάτι τέτοιο είναι τεχνολογικά εφικτό στην περίπτωση του Μηνύματος Εκπομπής Κυψέλης (Cell Broadcast – CB), καθώς αυτό μεταδίδεται σε διαφορετικό κανάλι από τις κλήσεις φωνής, τα μηνύματα SMS, τα email και το διαδίκτυο, συνεπώς η αποστολή του μηνύματος δεν επηρεάζεται από τον ενδεχόμενο κορεσμό του δικτύου σε περιπτώσεις καταστροφών.

-Ποια είναι η πρόβλεψη λειτουργίας του 112 για τις Ευάλωτες – Ευπαθείς ομάδες;
Το σύστημα 112 θα επιτρέπει στον πολίτη να ειδοποιεί τις υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης όχι μόνο με τηλεφωνική κλήση, αλλά και με αποστολή μηνυμάτων SMS και MMS, αλλά και με email και fax. Ως εκ τούτου, οι πολίτες με ακουστική αναπηρία θα μπορούν να ειδοποιήσουν το 112 απρόσκοπτα, ενώ οι πολίτες με γνωστική αναπηρία θα μπορούν να στείλουν φωτογραφία (MMS) με το συμβάν αν δεν έχουν τη δυνατότητα να περιγράψουν τι έχει συμβεί. Επιπλέον, θα παρέχεται η δυνατότητα γεωεντοπισμού του καλούντος (ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτή την στιγμή η δυνατότητα αυτή δεν είναι αυτόματη και χρειάζεται 15λεπτη χρονική περίοδος εντοπισμού, ενώ βρισκόμαστε σε συνεννόηση με τους παρόχους για την διερεύνηση της δυνατότητας μεσοπρόθεσμης αυτοματοποίησης του συστήματος).

Συνεπώς, οι υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης θα μπορούν να κατευθυνθούν στο συμβάν ακόμα και όταν ο καλών σε βοήθεια συμπολίτης μας δεν δύναται να εξηγήσει το σημείο στο οποίο βρίσκεται (π.χ. λόγω οπτικής αναπηρίας) ή να δώσει διευκρινήσεις για το είδος της ανάγκης που έχει (π.χ. λόγω νοητικής ή γνωστικής αναπηρίας).

https://www.dikaiologitika.gr


Κατεβάστε το αρχείο: 112.jpg

  Σχολιασμός Θέματος «Σύστημα «112» : Πώς και πότε θα λαμβάνονται τα μηνύματα ειδοποίησης»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Ελλάδα

 
 

Στ. Μάνος: Πείτε μας την αλήθεια για τους θανάτους από κορονοϊό στην Ελλάδα

 19/4/2021 
 

Κύπρος και κορωνοϊός: Ένα πραγματικό success story με κερδισμένους τους πολίτες της!

 19/4/2021 
 

Τον ζεμάτισε η Εφορία, για την πιστωτική κάρτα!

 19/4/2021 
 

Διέρρευσαν τα πρακτικά της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων – Αποκαλύψεις για τις διαφωνίες κυβέρνησης και ειδικών

 19/4/2021 
 

Η αμαρτωλή υπόθεση των δανείων Libra προκάλεσε €1,24 δις ευρώ ζημιά στην Πειραιώς

 19/4/2021 
 

Σχέδια για «ξαφνικό θάνατο» μη βιώσιμων επιχειρήσεων

 16/4/2021 
 

ΣΒΕ : Ζητά χαμηλότερη φορολογία για τη μεταβίβαση επιχείρησης από γενιά σε γενιά – Επιστολή με προτάσεις στον Χ. Σταϊκούρα

 15/4/2021 
 

Σοκ στα εργασιακά: Ελαστικό ωράριο εργασίας και με δεκάωρο χωρίς επιπλέον αμοιβή

 15/4/2021 
 

«Μπαράζ» απολύσεων προμηνύει η μειωμένη συμμετοχή στην Επιστρεπτέα 7

 15/4/2021 
 

«Ασπίδα» Αρείου Πάγου στους δανειολήπτες

 13/4/2021 
 

Αλ. Τσίπρας: Επανεκκίνηση με κούρεμα χρεών της πανδημίας

 13/4/2021 
 

Πότε παραγράφονται οι απαιτήσεις από τραπεζικά δάνεια

 12/4/2021 
 

Ποιοί μπαίνουν στη Γέφυρα 2 για επιδότηση δόσεων δανείου

 12/4/2021 
 

Άρειος Πάγος: Ποιός κόκκινος δανειολήπτης θεωρείται δόλιος

 9/4/2021 
 

Διασωληνωμένη η οικονομία, οι μικροί σε απόγνωση

 9/4/2021 
 

Γέφυρα 2: Αναλυτικά όλα τα κριτήρια υπαγωγής στο πρόγραμμα

 6/4/2021 
 

Δύο μεγάλες υποθέσεις φοροδιαφυγής αποκάλυψε το ΣΔΟΕ

 6/4/2021 
 

Κατέρρευσαν οι φόροι το 2020-Νέα βουτιά το 2021

 5/4/2021 
 

Ξεκινά η 8μηνη επιδότηση των επιχειρηματικών δανείων μέσω του προγράμματος «Γέφυρα ΙΙ»

 1/4/2021 
 

Καταργούνται τα τσουχτερά πρόστιμα για τα αδήλωτα τετραγωνικά

 1/4/2021 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
ΣΟΛΝΘ: Yποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων και νομικών προσώπων-οντοτήτων φορολογικού έτους 2020
ΣΟΛΝΘ: Αίτημα για αλλαγές στην εφαρμογή του συστήματος MyData(1 σχόλιο/α) 
Ανακοίνωση ΣΟΛΝΘ Διεξαγωγή Σεμιναρίου ΚΦΕ 
Διοργάνωση σεμιναρίου- Δωρεάν - για τις Αλλαγές στη Φορολογία Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων από την Α.ΚΙ.Ο.Ε. 
ΣΟΛΝΘ: Επιστολή με θέμα: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΡΓΑΝΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. 
ΣΟΛΝΘ: Επιστολή με θέμα: : Διόρθωση – Επανασχεδιασμός του Φορολογικού Εντύπου Ε3 (Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα) 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Πρόγραμμα Πειραιώς για χρηματοδότηση καταλυμάτων
Πώς διαγράφονται οι απαιτήσεις Δημοσίου και ΕΦΚΑ λόγω πτώχευσης οφειλέτη
Οι 81 ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ
Όλες οι αλλαγές στη φορολογία – Μετά το Πάσχα ανοίγει το taxisnet 
Τι αλλάζει στις φετινές φορολογικές δηλώσεις 
Έρχεται πρόσθετη ενίσχυση έως 4.000 ευρώ για κλειστές επιχειρήσεις – Τι ανακοίνωσε ο Σταϊκούρας 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ – ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Tης Αιμιλιας Κατρινακης & του Μιχαηλ Πιερη 
"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Κωδικας Φορολογιας Κληρονομιων,Δωρεων - Γονικων Παροχων

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα