Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
3/4/2020
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 12631
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Μένουμε σπίτι, του Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου*
Η ελληνική οικονομία στο χείλος της καταστροφής. Από Χρήστο Κουτσονάσιο
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ COVID-19: «Our key message is: test, test, test»! του Γιώργου Δουράκη*
ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ! Του Γιώργου Δουράκη
Για να κρατηθεί η οικονομία ζωντανή, να πληρώσει η κυβέρνηση. Tων Εμάνιουελ Σάεζ και Γκέιμπριελ Ζούκμαν*
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΗΓΕΜΟΝΑΣ

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Γερμανία: Αυτοκτόνησε ο υπουργός Οικονομικών της Εσσης
Σχολιο από τον Μανο Φωτακη για το ευρωομολογο
Νίκος Κοτζίας , πρώην Υπουργός , Να συνεννοηθούμε…. 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Πρόκληση και προβληματισμός: 800 ευρώ στις ερασιτεχνικές ομάδες μετά από «ενέργειες» της Αυγερινοπούλου
Δείτε τι ανέβασε στο Twitter ο κύριος Μπάμπης .. 
ΑΑΔΕ: Αναστολή προγράμματος Φυσικής Κατάστασης και Αυτοάμυνας/ 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Pony. Το αποκαλούμενο «τζιπ των φτωχών» που κατασκευαζόταν στη Θεσσαλονίκη κα

�������� 
 

Ημερομηνία: 4/2/2020 12:42:32 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Η αρχική φωτογραφία προέρχεται από την διαφημιστική εκστρατεία του ελληνικού αυτοκινήτου Pony στην Γαλλία. Το πρωτότυπο όχημα έγραψε μια λαμπρή σελίδα επιχειρηματικότητας, αλλά η ελληνική πολιτεία δεν το στήριξε.

 

Οι μέτοχοι στην θρυλική εταιρεία NAMCO (National Motor Company of Greece), που ιδρύθηκε το 1972 ήταν οι Γεράσιμος, Πέτρος, Βίκτωρ & Κώστας Κοντογούρης. Παρουσίασαν το Pony στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, έπειτα από την υπογραφή συνεργασίας με τη Citroën. Οι ίδιοι ήταν επίσημοι αντιπρόσωποι της γαλλικής εταιρείας στη Βόρεια Ελλάδα και κατασκεύασαν το μοντέλο με κινητήρα από τη Citroen που ήταν αερόψυκτος και είχε ιπποδύναμη 602 κ. εκ (από το 2CV). Η Namco ξεκίνησε την παραγωγή του αυτοκινήτου το 1975 σε εργοστάσιο που κατασκευάστηκε στη Θεσσαλονίκη. Σκοπός ήταν να προωθηθεί ένα παγκόσμιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο.

Το PONY παρήχθη σε συνεργασία της CITROËN και της ελληνικής NAMCO. Το σχέδιο προέβλεπε ένα χαμηλού κόστους αυτοκίνητο, που θα χρησιμοποιούσε ως βάση του τα μηχανικά μέρη του Citroen 2CV.

Το μοντέλο Pony γνώρισε αμέσως επιτυχία επειδή το κόστος λειτουργίας και συντήρησής του ήταν στο 1/5 από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού. Την ελληνική προσπάθεια ενίσχυσε με παραγγελίες ο Ελληνικός Στρατός, η Πολεμική Αεροπορία και το Πολεμικό Ναυτικό. Το εντυπωσιακό είναι ότι καθημερινά παράγονταν τουλάχιστον 5 Pony, γεγονός πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα.

Η σχεδίαση του Pony ήταν ξεχωριστή.Το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από φύλλα χαλύβδινης λαμαρίνας. Την πρώτη περίοδο παράχθηκαν 18.000 αυτοκίνητα στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης. Ήταν ελληνικό κατά 67% και εξαγόταν σε 14 χώρες. Το 1978 κόστιζε 130.000 δραχμές και όπως βλέπουμε στη διαφήμιση μπορούσες να το αγοράσεις με δόσεις και προκαταβολή 33.500 δραχμές.

Μετά την πρώτη επιτυχία η NAMCO προχώρησε σε μια μεγάλη επένδυση στο Λιμνότοπο Κιλκίς για τη δημιουργία μιας μεγαλύτερης μονάδας. Μάλιστα είχε γίνει συνεννόηση με αμερικανική εισαγωγική εταιρεία, ώστε να κατασκευαστούν 20.000 Pony ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με σκοπό την εξαγωγή στις Η.Π.Α. Νωρίτερα είχε κυκλοφορήσει και το μοντέλο PONY 2 με δυνατότερους κινητήρες Ford 950 cc 45 ίππων, 1.100 cc 55 ίππων, 1.300 cc 69 ίππων και 1600cc Diesel με απόδοση 54 ίππων. Δυστυχώς η επένδυση αυτή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Πολλοί αναφέρουν ότι «χτυπήθηκε» από τον ανταγωνισμό και τις πολυεθνικές της αυτοκινητοβιομηχανίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι ιδιοκτήτες ανέφεραν ότι η κρατική έγκριση που έλαβαν τότε ήταν για ετήσια ταξινόμηση μόνο 250 αυτοκίνητων, ενώ το ελληνικό εργοστάσιο θα μπορούσε να παράγει 700 Pony το μήνα.

 

 

Σήμερα η NAMCO βρίσκεται στην Νέα Ραιδεστό στη Θεσσαλονίκη και σκοπεύει να ξαναβγάλει στην παραγωγή το πάλαι ποτέ δημοφιλές Pony, εφόσον «νικήσει» την γραφειοκρατία και τον αθέμιτο ανταγωνισμό.

 

https://www.mixanitouxronou.gr

 

 

 


 

  Σχολιασμός Θέματος «Pony. Το αποκαλούμενο «τζιπ των φτωχών» που κατασκευαζόταν στη Θεσσαλονίκη και έγινε ανάρπαστο. Γιατί «φρέναρε» η ελληνική επένδυση.»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Κόσμος

 
 

Τα κορονο-ομόλογα προκρίνει το Ινστιτούτο των Γερμανών εργοδοτών

 3/4/2020 
 

Και o γερμανικός Τύπος πιέζει για ευρωομόλογα

 3/4/2020 
 

Τσίπρας στην Le Monde: Ευρωομόλογο χωρίς Γερμανία και Ολλανδία

 3/4/2020 
 

Κορονοϊός: Οι Ιταλοί δεν τραγουδούν πια στα μπαλκόνια, δεν έχουν να φάνε

 3/4/2020 
 

Ινδία : Κοροναϊός και πείνα μαστίζουν τη χώρα

 2/4/2020 
 

Reuters: Πιθανά σενάρια για το πακέτο στήριξης της οικονομίας της Ευρωζώνης

 2/4/2020 
 

Κορονοϊός: Το οικονομικό σοκ σε αριθμούς

 2/4/2020 
 

Η πανδημία "σκοτώνει" θέσεις εργασίας

 2/4/2020 
 

Reuters: Πώς η Ευρώπη βούλιαξε με κλειστά μάτια στην κρίση του κορονοϊού

 2/4/2020 
 

Ντράγκι: Είμαστε σε πόλεμο, να διαγραφούν ιδιωτικά χρέη

 1/4/2020 
 

Πανδημίες που άλλαξαν τη ροή της Ιστορίας

 31/3/2020 
 

Δυσοίωνες οι προβλέψεις της Παγκόσμιας Τράπεζας για την Κίνα

 31/3/2020 
 

Έξι σενάρια για την παγκόσμια οικονομία

 27/3/2020 
 

Το nein της Μέρκελ και οι επόμενες κινήσεις του Μακρόν

 27/3/2020 
 

«Σχέδιο Μάρσαλ για την Ευρώπη - Τι σχεδιάζουν για γενναία μέτρα

 26/3/2020 
 

Η Fed ανακοινώνει μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων

 26/3/2020 
 

G20: «Ένεση» 5 τρισ. δολαρίων στην παγκόσμια αγορά - «Θα ξεπεράσουμε όλοι μαζί τις επιπτώσεις της πανδημίας»

 26/3/2020 
 

Η Γερμανία γυρίζει την πλάτη (;) στις φωνές για ευρωομόλογο

 26/3/2020 
 

Από πού ήρθε ο κορονοϊός, και πού θα μας πάει;

 24/3/2020 
 

ΔΝΤ: Η ύφεση μπορεί να είναι χειρότερη από την κρίση του 2008

 23/3/2020 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Ρίξτε στην οικονομία το πακέτο των 37 δις και αφήστε - στην άκρη το σχέδιο Ηρακλής - για τις τράπεζες και τα κόκκινα δάνεια.Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη
Τίποτα δε θα ναι όπως παλιά!. TουΒΑΓΓΕΛΗ ΜΙΧΕΛΙΝΑΚΗ
Γνωρίζετε το Νόμο 4649/19 για το ‘’Πρόγραμμα παροχής εγγύησης σε τιτλοποιήσεις πιστωτικών ιδρυμάτων’’
Επιστολή από το ΣΥΛΛΟΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΕΜΑ: ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ.
ΣΟΛ-ΝΘ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας (Α.ΚΙ.Ο.Ε.) Θέμα: Η αντίθεση μας στην αναγκαιότητα του προγράμματος κατάρτισης επιστημόνων συνολικού ύψους 180 εκατ. ευρώ.

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
ΕΕΤ: Διαβίβαση στοιχείων αξιογράφων αναφορικά με την αναστολή προθεσμιών λήξης, εμφάνισης και πληρωμής αξιογράφων κατά 75 ημέρες
COVID-19 Συνοπτικός οδηγός επιχειρήσεων
Πλαίσιο προστασίας των επιχειρήσεων, εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων, ελευθέρων επαγγελματιών μηνός Απριλίου
Βροχή οι παρατάσεις για δηλώσεις φορολογίας και τελών
Όλοι οι νέοι ΚΑΔ με τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν κρατική ενίσχυση
Διευκρινίσεις για την έκπτωση 25% από το Υπ. Οικ. - Θα δοθεί παράταση εμπρόθεσμης καταβολής μέχρι την Παρασκευή 10/04

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. του Παζαρλόγου Θανάση

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα